Overzicht

Bankrekening automatische betalingen wijzigen

⚠️
Draai nooit een automatische betaling terug. De bank rekent hiervoor aanzienlijke kosten die we bij een niet-terechte terugdraaing (bv. betaling met een persoonlijke rekening in plaats van de rekening van de vereniging zelf) moeten doorrekenen. Je kan ons altijd contacteren via hallo@stamhoofd.nl als je vragen hebt over een betaling, en we zijn daar altijd zeer schappelijk in — bv. als je per ongeluk het foute pakket hebt aangekocht betalen we dat met plezier terug.

In sommige gevallen zal Stamhoofd automatisch bepaalde zaken in rekening brengen. We doen dit nooit zonder vooraf toestemming te vragen bij de aankoop. Bijvoorbeeld als er extra leden inschrijven bovenop het aantal leden dat je al had aangekocht, of voor de transactiekosten van online betalingen (enkel bij Buckaroo). Je ontvangt bovendien altijd een e-mail als zulke afrekeningen plaatsvinden.

Hiervoor gebruiken we altijd het rekeningsnummer waarmee je het laatst hebt betaald. We kunnen dit rekeningsnummer niet zomaar wijzigen, dat moet je zelf doen door zelf een bedrag te betalen met de juiste rekening:

  • Ga in het Stamhoofd menu naar Boekhouding
  • Klik op Volgende aanrekening. Staat dit er niet tussen? Dan moet je even wachten, want dan is er momenteel geen openstaand bedrag, zie *).
  • Klik onderaan op Afrekenen en betaal met de rekening waarmee je ook de volgende automatische afrekeningen wilt verwerken.

* We kunnen geen domiciliëring aanpassen zonder dat je eerst een bedrag betaalt, anders is er geen officiële verificatie dat je akkoord gaat. Heb je geen openstaand bedrag staan? Wacht dan enkele dagen en zorg dat je voor het einde van de volgende maand dan het openstaande bedrag zelf hebt betaald.

Niet gevonden wat je zocht?

Je helpt jezelf het snelst door eerst te kijken of het antwoord op jouw vraag in de documentatie staat. Staat het er niet tussen, dan kan je contact opnemen via hallo@stamhoofd.nl.