Overzicht

[Stripe] Onze documenten werden afgekeurd of zijn onvolledig, wat moeten we doen?

Je moet in dit geval andere geldige documentatie aanleveren via Instellingen → Betaalaccounts → Open Stripe Dashboard.

⚠️
Kijk heel goed alle voorwaarden hieronder na als jouw document eerder werd afgekeurd. Het zit soms in de kleine details, zoals een foute gemeente of postcode die niet overeenkomst met de gemeente die je in Stripe hebt ingegeven.

Kies uit één van de volgende aanvaarde documenten:

  • btw-registratie (VAT Registration)
  • uittreksel Kamer van Koophandel (Company registration certificate)
  • statuten (By-laws memorandum)

Het is héél belangrijk dat de volgende gegevens goed leesbaar aanwezig zijn op het document:

  • Jullie ondernemingsnummer (enkel voor VZW's)
  • De naam van jullie vereniging, exact zoals je die in Stripe hebt ingegeven
  • Het adres van jullie vereniging (straat, nummer, postcode, gemeente en land, in die volgorde), ook exact hetzelfde zoals je die in Stripe hebt ingegeven

Als dit niet werkt (bekijk het zelf eerst even vanuit een kritische blik, je bespaart jezelf heel wat tijd daarmee), neem dan even contact met ons op via hallo@stamhoofd.nl, zet de documenten die werden afgekeurd in bijlage zodat we ze zelf ook kunnen nakijken. We hebben sowieso geen magische toverstaf, en kunnen jullie account zelf niet deblokkeren, dit ligt volledig in de handen van Stripe, aangezien zij aan heel strenge wetgeving moeten voldoen. We kunnen je uiteraard wel verder helpen bij problemen.

Waar uploaden?

Ga naar Instellingen → Betaalaccounts → Open Stripe Dashboard. Volg vervolgens de stappen op deze pagina: Waar kan ik onze gegevens wijzigen?

Niet gevonden wat je zocht?

Je helpt jezelf het snelst door eerst te kijken of het antwoord op jouw vraag in de documentatie staat. Staat het er niet tussen, dan kan je contact opnemen via hallo@stamhoofd.nl.