Ledenadministratie systeem voor verenigingen (CRM)

Er kan veel tijd kruipen in de ledenadministratie van jouw vereniging. Via ons ledenadministratie-pakket hou je alle gegevens van jouw leden bij vanaf onze website of app. Leden kunnen zelf online inschrijven via je eigen ledenportaal, daardoor hoef je de gegevens zelf niet meer over te typen en blijven ze up-to-date. Daarbij kan je allerlei handige functies gebruiken waardoor je veel tijd uitspaart en professioneler te werk kan gaan.

Altijd snel de belangrijke gegevens van jouw leden bij de hand.

Online betalingen

Leden betalen via overschrijving (gratis) of gewoon online via Bancontact, Payconiq of iDEAL. Daardoor wordt je administratie een stuk eenvoudiger en hoef je niet meer met cash te werken. De transactiekosten die je betaalt zijn bovendien ook nog eens laag en speciaal voor verenigingen onderhandeld bij betaalbedrijven.


Inschrijven voor periodes of activiteiten

Organiseer je een uitstap, een kamp of een weekend? Leden kunnen ook via het ledenportaal inschrijven voor gelijk welke activiteit je aanmaakt.


Gegevens van leden altijd bij de hand

Download de Stamhoofd app en heb altijd snel de gegevens van je leden bij de hand. Stuur via de app bovendien gemakkelijk een SMS of email, of bel rechtstreeks naar jouw leden.


Communiceer via e-mail en SMS

Stuur honderden e-mails en spreek toch iedereen persoonlijk aan met de voornaam. Professioneel en snel communiceren wordt veel eenvoudiger met Stamhoofd.


Verzamel en druk medische fiches af

Wil je de voedingsallergieën van jouw leden verzamelen? Of wil je bepaalde vragen stellen tijdens het inschrijven? Je stelt zelf alle vragen in, zo goed als alles is mogelijk.


Attesten automatisch aanmaken

Maak het fiscaal attest voor kinderopvang automatisch aan voor jouw leden en voeg ook attesten toe voor de mutualiteit. De gegevens op de attesten wordt automatisch ingevuld door Stamhoofd. Er is ook ondersteuning en een koppeling met Belcotax zodat je de attesten voor kinderopvang bij de overheid kan aangeven (wat sinds 2023 verplicht is).


Wachtlijsten

Zijn er niet genoeg plaatsen beschikbaar voor alle aanvragen die binnenkomen? Via Stamhoofd kan je een maximum aantal leden instellen, maar je kan ook voorrang geven aan bestaande leden, familie, of met voorinschrijvingen werken.


Gegevens altijd up-to-date

Bij elke inschrijving doorheen het jaar, vragen we de ouders om nog eens alle gegevens na te kijken (tenzij die de afgelopen 3 maand al waren nagekeken). Op die manier kan je altijd vertrouwen op juiste informatie.


Scouts en Gidsen Vlaanderen: gekoppeld met groepsadministratie

Scoutsgroepen kunnen de gegevens uit Stamhoofd rechtstreeks synchroniseren met de groepsadministratie. Op die manier is iedereen automatisch verzekerd.


En nog zoveel meer!

  • Openstaande bedragen
  • Meerdere beheerders
  • Automatisch juiste leeftijdsgroep op basis van leeftijd en geslacht
  • Exporteer naar Excel of PDF
  • Leden importeren vanaf Excel
  • Zoeken en filteren
  • Vrije bijdrage
  • GDPR-proof
  • Betaling via overschrijving opvolgen
  • Kortingen
  • ...

Hoe werkt het?

  1. Maak een account aan voor je vereniging op Stamhoofd (klik hier).
  2. Je stelt alle inschrijvingsgroepen in en personaliseert jouw ledenportaal.
  3. Je deelt de link naar het ledenportaal met jouw leden, of stuurt hen een e-mail.
  4. Leden schrijven online in, en komen automatisch in jouw ledenlijst of wachtlijst terecht.
Leden kunnen via jullie eigen ledenportaal inschrijven, documenten raadplegen of hun gegevens wijzigen.

Schrijf jezelf eens in om te testen

Je kan via onze demo van het ledenportaal zelf eens proberen in te schrijven als lid.

Als je ook graag het dashboard bekijkt voor beheerders kan je altijd gratis een account aanmaken via de knop onderaan deze pagina om het uit te testen.

Probeer het eens uit.

Registreer jouw vereniging via de website en probeer alles rustig uit. Je hoeft nog niet te betalen en we hebben nog geen betaalgegevens nodig. Je koopt het systeem enkel aan als je overtuigd bent.